The Wade Wilson of Music (-|-)

lmekonnen:

witemic:

lmekonnen:

witemic:

Ok. So let’s start off with this weeks nude leaks. Megan Good came out swinging but, got bodies by Vanessa Hudgens. Don’t get me wrong, Megan’s body is way better BUT, if I’m gonna get nudes, I wanna see the legs bust open with some whore poses. All the other leaks have looked like…

God bless your words #preeeaaaachhh

Didn’t realize this version would still get out but, I appreciate that you saw the good part. LOL. I actually deleted this post and just re-posted the Daniele Watts story. I felt like I offended some with the “nude news” stuff. Once again though, thank you for noticing the positive.

Yeah I was talkin about the race card more than the nudes…lol.

LOl Thanks. Yeaaaah… the nudes thing was suppose to be taken more as a joke. Then I realized the two stories/opinions didn’t mix to I re-did them.

lmekonnen:

witemic:

Ok. So let’s start off with this weeks nude leaks. Megan Good came out swinging but, got bodies by Vanessa Hudgens. Don’t get me wrong, Megan’s body is way better BUT, if I’m gonna get nudes, I wanna see the legs bust open with some whore poses. All the other leaks have looked like…

God bless your words #preeeaaaachhh

Didn’t realize this version would still get out but, I appreciate that you saw the good part. LOL. I actually deleted this post and just re-posted the Daniele Watts story. I felt like I offended some with the “nude news” stuff. Once again though, thank you for noticing the positive.

@aaye_brownskin It’s been 8 or 9 years since we’ve actually been around each other but, I still love you, sis. We’ve grown up a lot. You more than I. Lol. But through our ups and downs, you and your whole family accepted for who I was and had my back and I have to thank you for it. You’ve done so much for me for so long and I wish I was there too do something good for you today. I guess for now though, I’ll just say Happy Birthday. I thank God everyday that he brought you and the fam in my life. Hopefully the little king lets you get a little rest. :)

@aaye_brownskin It’s been 8 or 9 years since we’ve actually been around each other but, I still love you, sis. We’ve grown up a lot. You more than I. Lol. But through our ups and downs, you and your whole family accepted for who I was and had my back and I have to thank you for it. You’ve done so much for me for so long and I wish I was there too do something good for you today. I guess for now though, I’ll just say Happy Birthday. I thank God everyday that he brought you and the fam in my life. Hopefully the little king lets you get a little rest. :)

My bad…

 All I had to do was take a look at the previous celeb blog and see what I fucked up on. 1) I mixed in nude news with something heart felt and meaningful. Racism and Nudes should never be in the same tag line or blog. I apologize for that.

 2) I said whore poses instead of seductive poses. Whore poses sounded disgusting when I repeated to myself. I’m sorry if offended anybody with the term whore.

 I can take criticism so when I got those two replies, I took a better look at what I posted and took out the “nude news” and just posted my opinions on the Daniele Watts thing because racism is something I take seriously. The original post looked like a joke and I thank the two quick responses for the “quit” replies. I won’t be quitting but, I learned my lesson on trying to throw everything in one pot.

The World According To John: Chapter 4

 Daniele Watts. You are caught on camera having sex in your car. There are witness’s that have come out and said they saw you have sex in your car. BUT the cop is still racist because he approached you and your husband?

 Daniele, sit your ass dafuq down. You’re a drug problem away from being a reality show star. You fucked up so bad, civil rights leaders denounced you AND demanded you apologize to the LAPD. That’s deep.

 This little girl does not understand the power the race card holds. Bringing race into a situation could start riots, wars and cause hurt and death to a lot of innocent people. I know racism exists but, if you’re gonna point it out, make sure it’s justified. I want to live a world where skin color doesn’t matter and if you dislike somebody, it’s because of the person’s personality. 

 I never understood racism and still don’t. It exists but, why? It baffles me. I could explain a lot of shit in this world to people but, the 2 things that have always baffled me are the reason we’re here and why racism exists.

thatfunnyblog:

 


i was expecting a dope catch but..

HE STARED DEATH IN THE FACE!!! HE FELT THE PAIN BEFORE IT EVEN MADE IMPACT.


I shouldn’t be laughing at this but, fuck.

thatfunnyblog:

 

i was expecting a dope catch but..

HE STARED DEATH IN THE FACE!!! HE FELT THE PAIN BEFORE IT EVEN MADE IMPACT.

I shouldn’t be laughing at this but, fuck.

5 Problems I Have With Competitive Battling

1) The fact that people only choose Smogon’s top 30. There’s no originality anymore. People rather choose Pokémon they have no bond with over their favorites. I remember asking a kid why he chose his team (RocksTar, Smogon Bird, The Sword, Mega Khan, Genie of Thunder & Latias). He said it was because they were the only things that beat everyone elses. I asked him if he actually liked them and he said no. It’s sad how people are being forced to conform just to have a Pokémon battle.

2) Stallers. I know that this is strategy but, it’s just annoying and boring. It’s like camping in C.o.D. And I do it too. It’s still annoying though.

3) Saying “Killing” instead of “Knockout”. I shouldn’t let this bug me but, it does.

4) People that talk trash instead of having a fun game. This is a KIDS game. Why are you telling a 10 year old he isn’t shit because he used Pikachu. I recently got into a battle with a Passerby named Jack. I could tell he just started the game and I could tell he was young. He had ALL NFE Pokés. Chespin, Pikachu, Fletchling, Bunnleby, Caterpie & Scatterbug.

 I took the battle because I could tell he was just excited to have the game. I OHKO’d the whole team with Typhlosion. After the battle I noticed it was his birthday and I Congrats him and game chatted him. I told him go catch 4 Pokémon and I was gonna give him some fully trained and evolved Pokés for his BDay. He was beyond happy because everyone else just snubbed him. I told him not to let the loses affect him and just raise his Pokémon with care and to have fun.

5) Hackers. I hate you with passion. That’s why I LOVE beating Mega Latios, Volcanion and Hoopa with my all NU team.

That’s pretty much it. I know I’m probably gonna get trolled and teased and made fun of but, I felt like maybe some kid in the world will see this and feel the same. I don’t mind losing. I just want to lose to people that don’t treat the game like it’s Call of Duty or war games.

 Also, I like Smogon’s Tiers. They make things fair. I hate the fact they try to force people into THEIR way of thinking. I remember beating a ADMIN for one of their chatrooms on Pokémon Showdown. Now I beat HIM. Yet he had the audacity to tell me my Choice Specs Accelgor was stupid even though it OHKO’d 3 of his Mons.

 All I’m saying people is let’s remember why we all started playing Pokémon. To have fun. Not to be like everyone else. Play how you want with your favorites. If all your favorites are legends or OP Pokés, just make sure they’re legal otherwise you’re just a coward.

Welp. Gotta hold off on getting my old school Nintendo products. Bathroom floors and 3DS’s don’t mix. :’(

Welp. Gotta hold off on getting my old school Nintendo products. Bathroom floors and 3DS’s don’t mix. :’(

#tbt T__T

#tbt T__T

#tbt why’d you have to go… it of style?

#tbt why’d you have to go… it of style?